Produkto kodas:KJMB75Z+VSBK75
Kaina 998.00€ 849.00€
Modelis: KJMB75Z
Variklis: ZONGSHEN GB210
Variklio tūris cc: 210 cc
Variklio maksimali galia, kW/Ag.: 5.14/7.0
Variklio nominali galia kW.: 4.3
Kuro bako talpa l.: 3.1
Alyvos talpa variklyje l.: 0.6
Transmisijos tipas: Grandininė
Pavarų kiekis į priekį: 2
Pavarų kiekis atgal: 1
Frezų skaičius vnt.: 4
Frezų apsisukimo skaičius: 23-160 rpm
Frezu plotis cm.: 85
Frezų deametras, mm: 350
Svoris kg.: 94
Garantija: 2 metai
REKOMENDUOJAMAS PLOTAMS IKI 3000 m²
PIRKDAMI MOTOBLOKA NIVA KARTŲ SU PADARGŲ KOMPLEKTŲ VSBK75 SUTAUPATE IKI 149 €-
Į motobloko NIVA komplektacija įeina padargai:
Guminiai ratai; Arimo plūgas; Vagojimo plūgas; Bulviakasė; Metaliniai ratai; Sankaba; Bazės praplatintojai.
Motoblokas NIVA tai vidutinės klasės motoblokas kuris skirtas plotams iki 3500 m2. Galingas kompanijos ZONGSHEN variklis suteikia nepriekaištingą darbą ir lengvą aptarnavimą. Reduktorius aliumininiam korpuse turi kaires rato atblokavimo funkcija, pilnai užpildytas transmisinė alyva. Tai apsaugo krumpliaračius, guolius ir kitus judančius mechanizmus nuo perkaitimo ir nusidėvėjimo. Turintis 2 pavaros į prieki ir viena pavara atbuline, motoblokas turi labai platų frezų apsukų diapazoną. Tokia greičio pavarų dėžes konstrukcija leidžia tarnauti ne tik mažose sodybose, bet ir būti geru pagalbininku komunalinėms bendrovėms. Su motoboloku NIVA jūs galėsite atlikti daug skirtingų operacijų, tokių kaip: žemės apdirbimas, žolės pjovimas, sniego valymas, krovinių pervežimas.
YPATYBĖS
ZONGSHEN GB210 STABILUS VARIKLIS
ZONGSHEN GB210 benzininis variklis yra vieno cilindro, keturių taktų. Ketaus gilzė padidina variklio patikimumą ir ilgaamžiškumą, užkerta kelią nusidėvėjimui ir kompensuoja netinkamo valdymo padarinius, tuo pačiu užtikrindama sumažintas tepalų sąnaudas. Lo-Tone ™ duslintuvas garantuoja žemą triukšmo lygį ir gerą garso kokybę. Plūdinis karbiuratorius užtikrina optimalų degalų tiekimą, kad padidėtų patvarumas ir našumas.
REDUKTORIUS ALIUMININIAM KORPUSE
NIVA motobloko transmisija sudaro krumpliaračių – grandininis reduktorius aliuminio korpuse. Šio reduktoriaus pranašumas yra didelis efektyvumas ir ilgaamžiškumas. Reduktorius suteikia motoblokui didelį sukimo momentą ir pakankamą traukimo jėgą. Todėl ši technika puikiai apdoroja bet kokio tipo dirvožemį, taip pat gabena krovinius sunkiomis kelio sąlygomis.
PAPILDOMAS PAVARŲ RINKINYS
Iš pradžių „NIVA“ motobloke yra sumontuotas žemų pavarų komplektas, kurį sudaro 2 priekinės ir 1 atbulinė pavara. Tačiau pakeitus diržą ant dvigubų briaunų skriemulių, gaunamas aukštesnių pavarų rinkinys, kuriame taip pat yra 2 priekinės ir 1 atbulinė pavara. Taigi, operatorius gali naudoti 4 priekines ir 2 atbulines pavaras. Kiekvienos iš šių pavarų pritaikomumą lemia atlikto darbo tipas ir eksploatavimo sąlygos. Pavyzdžiui, arti galima bet kuria priekine pavara. Tačiau pirmenybė bus teikiama pavarai, kuri labiau tinka konkrečiam dirvožemio tipui.
KAIRIOJO RATO ATLAISVINIMAS
Motoblokas „NIVA“ turi kairio rato atlaisvinimo funkciją. Ši funkcija ypač naudinga, kai arimo ar kultivacijos metu Jūs pasiekiate lauko pabaigą ir Jums reikia apsukti motobloką 180 laipsnių kampu, kad galėtumėte toliau dirbti. Paspaudę rato atlaisvinimo svirtį, galite lengvai pasisukti net ir nedideliame plote.
MECHANINIS PAVARŲ PERJUNGIMAS
“NIVA” motobloko pavarų perjungimo svirtis yra ant pavarų dėžės. Konstrukcija yra patikima ir patvari. Pavaros lengvai ir tyliai įjungiamos, minkštai ir sklandžiai išjungiamos. Svirtis yra patogiu atstumu nuo vairo, kad būtų galima greitai perjungti pavarą.
NEPRIKLAUSOMAS VAIRO RANKENŲ REGULIAVIMAS
Vartotojo patogumui „NIVA“ motobloko vairas turi nepriklausomą reguliavimą, o tai ypač svarbu pjaunant vagas. Motoblokas šios operacijos metu pakrypsta ant šono, nes vienas iš jo ratų eina išilgai vagos, o kitas – neapdorotu dirvožemiu. Jei vairas sumontuotas standartinėje padėtyje, dirbti su motobloku yra labai nepatogu. Todėl kiekvienai rankenai parenkamas tinkamas aukštis, kuris yra patogus vartotojui.
4-8 FREZŲ KULTIVACIJA
Motoblokas „NIVA“ gali dirbti su skirtingu frezų skaičiumi. Paprastai technikoje montuojamos 4 arba 6 frezos, atsižvelgiant į apdorojamo ploto plotį. Apdorojant lengvą dirvą, vienu metu ant motobloko galima įrengti 8 frezas, kurios leidžia greičiau apdoroti plotą. Siekiant užtikrinti saugumą kultivuojant, ant motobloko privaloma įrengti sparnelius.
Panašūs produktai
-
Akcija!
Variklis: B&S CR950, 84 cm.
Gamintojas: PUBERT
Pavarų kiekis 2/1FPVARIO65BC3+ROMAXIPeržiūrėti1,118.00€979.00€Peržiūrėti -
Variklis: Honda GP200, 90 cm.
Gamintojas: PUBERT
Pavarų kiekis 2/1FPJUNIOR60HPeržiūrėti1,199.00€ Peržiūrėti -
Variklis: B&S CR950, 84 cm.
Gamintojas: PUBERT
Pavarų kiekis 2/1FPVARIO65BC3Peržiūrėti819.00€ Peržiūrėti